#Lidl Magyarország

Egyre fontosabb a tudatos vásárlás – így segítik a családokat a hétköznapokban
 

Egyre fontosabb a tudatos vásárlás – így segítik a családokat a hétköznapokban

A háztartások pénzügyi mozgástere az utóbbi években jelentősen megváltozott. Az infláció, a költségek emelkedése és az általános gazdasági bizonytalanság miatt a családok egyre tudatosabban szervezik a mindennapi bevásárlásaikat. Az ár mellett azonban fontos szempont lett a minőség, az egészséges összetevők, a frissesség és a kényelem is. Ebben a megváltozott fogyasztói környezetben kiemelkedő szerepet töltenek be azok a kereskedelmi láncok, amelyek képesek egyensúlyt teremteni a kedvező árak és a magas színvonalú kínálat között.

Lidl Magyarország Lidl Magyarország





Holisztikus dolgozói jóllét: a felelős munkahelyek már így csinálják
 

Holisztikus dolgozói jóllét: a felelős munkahelyek már így csinálják

A holisztikus munkavállalói jóllét fontosságát és előnyeit egyre több munkáltató ismeri fel Magyarországon is.  De mit is jelent ez a kifejezés, milyen előnyök származnak belőle, és hogyan valósíthatja meg a munkáltató a gyakorlatban azt, hogy dolgozó kognitív, érzelmi és fizikai állapotára is egyaránt odafigyel?

Lidl Magyarország Lidl Magyarország

Naponta 39-féle étel készül a Heim Pál Gyermekkórházban
 

Naponta 39-féle étel készül a Heim Pál Gyermekkórházban

A kórházi ellátásra szoruló gyermekek mielőbbi gyógyulásához kulcsfontosságú a minőségi étkezés biztosítása, ami nem is olyan könnyű feladat, ha azt vesszük alapul, hányféle különböző étrendnek kell megfelelni ahhoz, hogy minden gyermek a saját igénye szerinti legjobb élelmet kapja meg. A Heim Pál Gyermekkórházban 30 ezer fekvőbeteg és kísérő szüleik étkeztetéséről gondoskodnak egy évben, ez segítség nélkül szinte elképzelhetetlen lenne.

Lidl Magyarország Lidl Magyarország

Egy egyedülálló anyuka és három diák a tanévkezdésről
 

Egy egyedülálló anyuka és három diák a tanévkezdésről

Szeptember elején indul az iskola, ami minden évben izgalommal és némi szorongással tölti el a gyerekeket és szüleiket egyaránt. Utánajártunk, mit jelent az évkezdés a különböző korosztályok számára, milyen feladatok, nehézségek adódhatnak, és ki mire támaszkodhat ebben a mozgalmas időszakban.

Lidl Magyarország Lidl Magyarország

„Ha a nagyobb olcsóbb, akkor mindig azt választom”
 

„Ha a nagyobb olcsóbb, akkor mindig azt választom”

Az elmúlt években jelentősen átalakultak a fogyasztói és vásárlási szokások, sokan egyre tudatosabbak, ha élelmiszerekről van szó. Hazai termelőktől származó, vagy épp speciális étrendnek megfelelő árut keresnek, de arra is sokan odafigyelnek már, hogy hogyan tudnak okosan, gazdaságosan minél több élelmiszerhez jutni a különféle akciók, árcsökkentések, kuponok, vagy a nagyobb kiszerelésű termékek vásárlásának segítségével. Vásárlókat kérdeztünk arról, hogyan használják ki ezeket a lehetőségeket.

Lidl Magyarország Lidl Magyarország

Üde és gyümölcsös magyar borok: ezek a legnépszerűbb tételek az itthoni és a nemzetközi piacon
 

Üde és gyümölcsös magyar borok: ezek a legnépszerűbb tételek az itthoni és a nemzetközi piacon

A borfogyasztás ma is népszerű és trendi, így ha valaki minőségi bort szeretne inni, akkor szerencsére már nem kell messzebb mennie a legközelebbi élelmiszerboltnál ahhoz, hogy beszerezze. Igaz, az, hogy épp mit és mikor fogyasztunk, folyamatosan változik. Cikkünkből kiderül, melyek a legnépszerűbb fajták itthon, de az is, hogy milyen tételekből áll össze az a 29 millió palack, amelyeket a magyar borok külföldi rajongói vásárolnak.

Lidl Magyarország Lidl Magyarország

Ezekkel a praktikákkal költenek kevesebbet olvasóink
 

Ezekkel a praktikákkal költenek kevesebbet olvasóink

Az infláció hatására a vásárlói trendek megváltoztak, a rendkívüli drágulás sokakat arra kényszerített, hogy átgondolja megszokott vásárlási szokásait. Az, hogy hogyan és milyen mértékben kényszerültek változtatni az addigi rutinon a vásárlók, nagyon változatos képet mutat. Cikkükben olvasóinkat kérdezzük arról, kit hogyan érintett a drágulás, és mit tesz azért, hogy több maradjon a pénztárcájában a nagybevásárlás után.

Lidl Magyarország Lidl Magyarország

Miért éppen ez kerül a húsvéti asztalra?
 

Miért éppen ez kerül a húsvéti asztalra?

Közeleg a húsvét, ideje beszerezni az ünnepi asztal elengedhetetlen étkeit. A sonka, tojás, torma és kalács hagyományosan azok az ételek, amelyek nélkül elképzelhetetlen a húsvét. De miért pont ezek lettek e tavaszi ünnep nélkülözhetetlen kellékei? A hagyományos, magyar húsvéti menü eredetét, történetét kutatjuk cikkünkben.

Lidl Magyarország Lidl Magyarország


Nem hagyják kárba veszni az élelmiszert a magyarországi multi élelmiszerláncok
 

Nem hagyják kárba veszni az élelmiszert a magyarországi multi élelmiszerláncok

Nem csupán az infláció, hanem az élelmiszer-hulladék ellen is számos eszközzel harcolnak a hazánkban jelen lévő nemzetközi élelmiszer-kiskereskedők. A veszteséget automatizált rendelési rendszerekkel csökkentik minimálisra, a nap végén az üzletekben megmaradt és fogyasztásra alkalmas élelmiszer pedig kedvezményes áron a vásárlókhoz, illetve adományként a rászorulókhoz jut el. A multi áruházláncok a hulladék mennyiségének nyomon követésével, valamint szemléletformáló jó gyakorlatokkal egymást és a lakosságot is ösztönzik arra, hogy minél kevesebb feleslegesen kidobott étel végezze a kukában.

BrandLab BrandLab

Aktívan karolják fel a szakmai oktatást a nemzetközi élelmiszerláncok
 

Aktívan karolják fel a szakmai oktatást a nemzetközi élelmiszerláncok

Az élelmiszer-kereskedelemben dolgozók nagy része számára már egy ideje nem kötelező a szakképesítés megszerzése, a Magyarországon működő multi kiskereskedők ezért saját maguk képzik közel 50 ezer kollégájukat, hogy minél magasabb színvonalon tudják kiszolgálni a vásárlókat. A nemzetközi áruházláncok a bolti munkatársaiknak folyamatos szakmai fejlődést biztosítanak, emellett az utánpótlás-nevelésre is kiemelt figyelmet fordítanak.

BrandLab BrandLab

Napi gyakorlat a fenntartható, zöld működés a multi élelmiszerláncoknál
 

Napi gyakorlat a fenntartható, zöld működés a multi élelmiszerláncoknál

A kedvező árak és akciók mellett az alacsonyabb környezeti terheléssel járó, fenntartható működés is a napi gyakorlat része a Magyarországon jelen lévő nemzetközi élelmiszer-kiskereskedőknél. A multi áruházláncok folyamatos fejlesztésekkel teszik egyre zöldebbé tevékenységüket és ösztönzik vásárlóikat a környezetbarát megoldásokra, legyen szó a műanyag csomagolóanyagok csökkentéséről vagy a megújuló energia használatáról.

BrandLab BrandLab

Egyedülálló szolgáltatásokat vezettek be a multi élelmiszerláncok Magyarországon
 

Egyedülálló szolgáltatásokat vezettek be a multi élelmiszerláncok Magyarországon

A kiskereskedelmi láncok nyitották meg hazánkban az első hipermarketet és az első benzinkúton üzemelő „mini közértet”. Nekik is köszönhetjük az online élelmiszer-vásárlás kényelmét, és hogy az önkiszolgáló kasszáknál nagyon gyorsan fizethetünk. A Magyarországon működő nemzetközi élelmiszer-kereskedőknél folyamatosak a fejlesztések és beruházások: karbantartják és felújítják üzleteiket az energiahatékony működést és fenntarthatóságot szem előtt tartva, újabb és újabb termékeket, szolgáltatásokat és programokat vezetnek be, hogy vásárlóiknak mindig a legjobbat tudják nyújtani.

BrandLab BrandLab

A jó ügyekben is számíthatunk a multi élelmiszerláncokra
 

A jó ügyekben is számíthatunk a multi élelmiszerláncokra

A Magyarországon működő nemzetközi élelmiszer-kiskereskedők nemcsak a vásárlók igényeit kielégítő élelmiszer-kínálatról gondoskodnak, de partnerek mindazokban a jó ügyekben is, amelyek vásárlóik és munkatársaik számára fontosak. Számíthatunk rájuk a helyi és országos jótékonysági programokban is, legyen szó akár élelmiszeradományokról, tanszergyűjtésről, esélyegyenlőségről, beteg gyermekek gyógyításáról vagy munkatársi önkéntességről.

BrandLab BrandLab

A magyar termékek mellett tették le a voksukat a multi élelmiszerláncok
 

A magyar termékek mellett tették le a voksukat a multi élelmiszerláncok

Kiemelten fontosak a hazai beszállítók a Magyarországon jelen lévő nemzetközi élelmiszer-kiskereskedők számára. Az áruházláncok több olyan termékkörben is kizárólag magyar forrásból töltik fel az árukészletet, melyeket a vásárlók a leggyakrabban keresnek, beleértve például a főbb tejtermékeket, a tojást vagy a különféle hús- és pékárukat. A gyártókkal közös fejlesztések, illetve a magyar kistermelőket támogató programok pedig biztosítják, hogy a vásárlókhoz minél kedvezőbb áron jussanak el a minőségi hazai termékek.

BrandLab BrandLab